Direktlänk till inlägg 12 november 2008

En vanlig onsdag

Av Mona - 12 november 2008 16:22


Idag är man hemma tidigare tack vare att Emelie var så snäll och bara dök upp på jobbet en halvtimme innan jag slutade :) Så slapp man sitta och vänta på Stefan hihi, fast idag hade jag med mig datan till jobbet, för det var tänkt att jag skulle sitta där och skriva bloggen medans man väntade, men det behövdes inte. Men imorgon kommer det nog bli så.


Idag har jag hört på jobbet att "Vi hade iaf tur med vädret 2" ska komma den 5/12....fan vad härligt att dem har gjort en 2:a på den filmen, 1:an e ju bara såå jävla bra! Så den ska man definitivt kolla på!!


Och sen fresten, var jag och Hanna inne på Hemmakväll i söndes och där frågade jag efter Varuhuset som gick på 80-talet om dem visste ifall den ska komma ut på DVD och till min stora glädje kommer den att komma den 18/3-09...så jävla gött alltså!! Jag har länge undrat varför inte den serien har kommit när alla andra finns ute!


Så nu längtar man till december och mars hehe.


Annars e det väl inget nytt som har hänt! Nu sitter man här och väntar på sin sweeti som ska komma hem med lite mat, och sen blir det lite träning här hemma och slappa framför tv:n....ja just det, idag är det ju Onsdag, då kommer Bonde söker fru...får jag inte missa hehe :)


Det var alles för denna gången! På återseende!


Kram Mona


 
 
B3tty

B3tty

12 november 2008 23:27

Vad roligt att Varuhuset ska komma, det har jag saknat. Att dom skulle göra en uppföljare med tur med vädret var oväntat men riktigt kul, den har man skrattat så grymt åt :)

http://b3tty.blogg.se

 
Ingen bild

Hanna

13 november 2008 14:18

Jag vill gärna se vi hade allafall tur med vädret 2 plus varuhuset du vet var jag bor gumman!!! :-)Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mona - 5 oktober 2012 18:58

Var tänkt att jag skulle ut med jobbet idag och spela biljard och äta gott men jag valde att stanna hemma dels för att jag är jätte trött då vi knappt inte har sovit något i natt, har 5 maskiner tvätt varav 3 maskiner är enbart från i går och i dag...

Av Mona - 5 oktober 2012 06:43

Ringde precis till dagiset och berättade att Bastian har kräkningar och diarré och stannar hemma och då sa hon att hon precis läst på en tavla att fler barn på avdel. storken har maginfluensa, så då vet vi varför Bastian är dålig. Vi vaknade till...

Av Mona - 4 oktober 2012 21:31

Då blir det första gången man vabar imorgon. Bastian har kräkt jätte mycket och det har blivit en del sängbyten och klädbyten. Han blev även likblek i ansiktet det lilla grynet. Då förstår jag varför han var så gnällig och ledsen efter dagiset id...

Av Mona - 4 oktober 2012 17:06

Bastian ville inte sov idag på förskolan så han sov här hemma mellan tre och fyra. Och nu försöker jag få i honom lite mat men jag lyckas inget vidare. Har vill inte bli matad eller äta själv. Han är visst fortfarande rätt trött för det ser ut som at...

Av Mona - 4 oktober 2012 05:08

Godmorgon. Jag trodde stenhårt att Bastian skulle få hög feber och bli slö men han var som vanligt igår. Eller ja, han var lite gnällig och ville inte äta middag men när Stefan kom hem vid sex tiden piggnade han till ordentligt och var super glad :) ...

★ Presentation ★

♥ Familjen ♥

 

Fråga mig ⁇⁇

1 besvarad fråga

Omröstning ✘✔

Hur hittade du min blogg?
 Via facebook
 Via vänner
 Via topplistan
 Någon annan stans

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

GÄSTBOK ✒

Besöksstatistik ♟♟♟

Och klockan är nu...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards