Alla inlägg den 10 september 2008

Av Mona - 10 september 2008 17:43


Idag har jag och Hanna varit i Bokskogen och gått 2km, var riktigt skönt! Vädret var helt underbart, det duggregnade lite grann, vindstilla och mulet, låter kanske inte så jätte skönt, men det är det för en skogspromenad tycker jag.


Sen fikade vi efter det med varsin apelsinjuice och det smakade gott efter en promenad.


Sen åkte vi och hämtade Stefan på jobbet och nu står Stefan och diskar, och han ska snart skala potatis och så ska jag steka upp lite fisk.


Brorsan är också här idag, men han ska bara vara här en liten stund, för sen ska vi hem till Benny och Hanna ikväll.


Sen hoppas jag av hela mitt hjärta och själ att lönen kommer på fredag, plånboken är nästan tom, och jag är väldigt shoppingsugen!


Nu ska jag laga mat! På återseende!


/Mona

Tidigare månad - Senare månad

★ Presentation ★

♥ Familjen ♥

 

Fråga mig ⁇⁇

1 besvarad fråga

Omröstning ✘✔

Hur hittade du min blogg?
 Via facebook
 Via vänner
 Via topplistan
 Någon annan stans

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2008 >>>

GÄSTBOK ✒

Besöksstatistik ♟♟♟

Och klockan är nu...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards