Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Mona - 6 juni 2009 13:53


Först och främst vill jag tacka: Birgitta, Nettan, Musse och Conny för era kommentarer i förra inlägget, jag blev jätte glad! Och det var fina idér ni gav mig! :)


Sen vill jag skriva lite om min farfar som vi var och hälsade på igår. När vi stiger in på avdelningen, så ser vi honom direkt, han sitter vid ett bord helt ensam och har precis ätit, där sitter min lilla farfar i sjukhuskläder och tittar upp mot oss, och sen ner mot tallriken då han förmodligen inte kände igen oss direkt, men när vi närmar oss så tittar han upp igen och ett litet leende får han fram och tänker säkert att där kommer ju min familj!


Vi alla kramar om honom, och sätter oss ner för att höra hur han mår. Han berättar att det är inget vidare och att han själv tror att det kommer dröja innan han kommer hem. Man ser att han är väldigt tårögd, och man själv blir jätte rörd av att se honom så här.

När mamma berättar för honom vilka som hälsar till honom brister han i gråt! Stackaren, han saknar nog alla och vill bara bli frisk!

Efter besöket på sjukhuset åkte vi till hans hus för att kolla efter räkningar som vi inte kunde hitta.


Sen på kvällen köpte jag min och Stefans favorit godis, OLW´s Flamin´ hot cheez cruncherz och Marabou chocklad Amigo. Fy fan vad gott det är!!! Har ni smakat ngt av det? Isåfall vad tycker ni?

Om ni inte har smakat det, så rekommenderar jag dessa till er som Lördagsgodis ikväll :)



Vad har ni annars för ngt favorit godis?


Snart ska jag, Stefan, Dan, mamma och pappa åka hem till Zandra och Jocke och deras två barn där vi ska bli bjudna på middag och efterätt :) Jag har inte sett Zandra sen begravningen av hennes pappa, min morbror, så det är på tiden att vi träffas igen!


Nu har min lillebrorsa kommit, så nu ska jag vara social mot honom :)


Kram:                                                  
                                    







★ Presentation ★

♥ Familjen ♥

 

Fråga mig ⁇⁇

1 besvarad fråga

Omröstning ✘✔

Hur hittade du min blogg?
 Via facebook
 Via vänner
 Via topplistan
 Någon annan stans

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

GÄSTBOK ✒

Besöksstatistik ♟♟♟

Och klockan är nu...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards