Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Mona - 15 maj 2012 20:45

Idag för 8 månader sedan kom mitt lilla hjärtegryn till världen. Tiden går verkligen fort! Nästa månad tillexempel har jag varit hemma ett helt år! Herregud liksom, det känns som igår! Eller inte riktigt kanske hehe, men dock, det går verkligen fort :)

 

Idag har vi haft fint grannbesök, en gammal väninna till mig kom upp en liten kortis och det var jätte trevligt. Vi bor mitt emot varandra men ändå har vi aldrig umgåts sen vi flyttade hit, rätt så kasst av oss ;) Men det får vi ordna med! Sen framåt eftermiddagen åkte jag och Bastian in till mina föräldrar och hälsade på och det var jätte trevligt som vanligt. När Stefan slutade jobba kom även han dit och så stannade vi en liten stund till.

 

När vi körde hem däckade Bastian direkt så fort bilen startade typ hehe, han var super trött! Nu försöker Stefan få honom att sova men vad jag kan höra så hörs det som om han piggnat till lite hihi

 

Jag ska in nu och pussa honom godnatt mitt lilla troll.

 

Ha en skön kväll allesammans!

 

Kram Mona

 

★ Presentation ★

♥ Familjen ♥

 

Fråga mig ⁇⁇

1 besvarad fråga

Omröstning ✘✔

Hur hittade du min blogg?
 Via facebook
 Via vänner
 Via topplistan
 Någon annan stans

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

GÄSTBOK ✒

Besöksstatistik ♟♟♟

Och klockan är nu...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards