Direktlänk till inlägg 11 januari 2009

Söndag

Av Mona - 11 januari 2009 13:57


Vaknade vid elva tiden idag och kände mig riktigt seg! Gick direkt in i duschen och hade riktigt varmt vatten vilket var underbart! Jag stod nog i duschen i ca 15 min och bara njöt!


Sen när jag var färdig blev det frukost, och sen har vi legat i varsin soffa och glott på Discovery Chanel.


Söndagar är alltid så himla tradiga! Varför är det så? Är det bara för att man ska upp och jobba dagen efter? Nästa söndag ser jag iofs fram emot, för då ska jag, mamma, pappa, Dan, Stefan, Lisa och Hasse åka till Skyrup tillsammans och kolla runt lite samt shoppa och fika, det ska bli trevligt.


Nu ringde Hanna precis och bjöd hem oss till dem ikväll klockan fem på middag, ska bli trevligt :)


Igår var vi oxå hos Hanna och Benny, då träffade vi även John där! Vi har inte sett John på 4 eller 5år, så det var skoj att se honom igen.


Benny och Hanna bjöd oss på kakor, kaffe och läsk, sen satt killarna och spelade fotboll, och jag å Hanna snackade lite och gosade med Elias hehe.


Sen på kvällen åkte jag å Hanna och köpte Thaimat till oss, men Benny var inte sugen, så han käkade köttfärspaj.


Sen kollade vi på tv, och vid tolv tiden åkte vi hem nöjda och belåtna med kvällen.


Nu ska jag ner å handla lite, måste ha min dagliga dos av Cola Light, och sen är jag riktigt röksugen också, ja ni kanske undrar hur det har gått med den biten...


Jag har inte lycktas sluta helt, men på jobbet har jag bara rökt 1-2st, vilket är väldigt bra tycker jag, men nu när man har varit med Benny o Hanna har man rökt lite mer hihi.


Men på vardagarna har jag bestämt mig för att inte röka så mkt, ska minska rejält, för att sedan kunna sluta helt.


Kanske skriver mer i bloggen ikväll hur vi har haft det hos Benny å Hanna.


Kram Mona

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mona - 5 oktober 2012 18:58

Var tänkt att jag skulle ut med jobbet idag och spela biljard och äta gott men jag valde att stanna hemma dels för att jag är jätte trött då vi knappt inte har sovit något i natt, har 5 maskiner tvätt varav 3 maskiner är enbart från i går och i dag...

Av Mona - 5 oktober 2012 06:43

Ringde precis till dagiset och berättade att Bastian har kräkningar och diarré och stannar hemma och då sa hon att hon precis läst på en tavla att fler barn på avdel. storken har maginfluensa, så då vet vi varför Bastian är dålig. Vi vaknade till...

Av Mona - 4 oktober 2012 21:31

Då blir det första gången man vabar imorgon. Bastian har kräkt jätte mycket och det har blivit en del sängbyten och klädbyten. Han blev även likblek i ansiktet det lilla grynet. Då förstår jag varför han var så gnällig och ledsen efter dagiset id...

Av Mona - 4 oktober 2012 17:06

Bastian ville inte sov idag på förskolan så han sov här hemma mellan tre och fyra. Och nu försöker jag få i honom lite mat men jag lyckas inget vidare. Har vill inte bli matad eller äta själv. Han är visst fortfarande rätt trött för det ser ut som at...

Av Mona - 4 oktober 2012 05:08

Godmorgon. Jag trodde stenhårt att Bastian skulle få hög feber och bli slö men han var som vanligt igår. Eller ja, han var lite gnällig och ville inte äta middag men när Stefan kom hem vid sex tiden piggnade han till ordentligt och var super glad :) ...

★ Presentation ★

♥ Familjen ♥

 

Fråga mig ⁇⁇

1 besvarad fråga

Omröstning ✘✔

Hur hittade du min blogg?
 Via facebook
 Via vänner
 Via topplistan
 Någon annan stans

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

GÄSTBOK ✒

Besöksstatistik ♟♟♟

Och klockan är nu...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards