Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Mona - 11 januari 2009 22:23


Har precis kommit hem från Benny å Hanna, Stefan e kvar och spelar fotboll, men jag e riktigt trött, så snart är det dags för lilla mig att nanna kudden.


Ikväll har vi blivit bjudna på Fläskpannkaka och kakor av Benny å Hanna, väldigt smarrigt och trevligt.


Och fy fan vad kallt det har blivit ute! Varje gång jag och Hanna gick ut för att blossa (ja fy på mig) så darrade vi som fan hehe. Nu längtar man verkligen till våren!


Sen spelade fresten jag å Hanna även Fia med Knuff, det var ett bra tag sedan man spelade det spelet, och jag måste ju skryta lite att jag vann båda gångerna hihi


Nä nu e dags för att mig att släcka ner överallt, pussa katterna som för övrigt precis fått mat och mår prima, och sen krypa ner i min underbara säng, puffa till kuddarna och somna gott :)


Kram Mona

Av Mona - 11 januari 2009 13:57


Vaknade vid elva tiden idag och kände mig riktigt seg! Gick direkt in i duschen och hade riktigt varmt vatten vilket var underbart! Jag stod nog i duschen i ca 15 min och bara njöt!


Sen när jag var färdig blev det frukost, och sen har vi legat i varsin soffa och glott på Discovery Chanel.


Söndagar är alltid så himla tradiga! Varför är det så? Är det bara för att man ska upp och jobba dagen efter? Nästa söndag ser jag iofs fram emot, för då ska jag, mamma, pappa, Dan, Stefan, Lisa och Hasse åka till Skyrup tillsammans och kolla runt lite samt shoppa och fika, det ska bli trevligt.


Nu ringde Hanna precis och bjöd hem oss till dem ikväll klockan fem på middag, ska bli trevligt :)


Igår var vi oxå hos Hanna och Benny, då träffade vi även John där! Vi har inte sett John på 4 eller 5år, så det var skoj att se honom igen.


Benny och Hanna bjöd oss på kakor, kaffe och läsk, sen satt killarna och spelade fotboll, och jag å Hanna snackade lite och gosade med Elias hehe.


Sen på kvällen åkte jag å Hanna och köpte Thaimat till oss, men Benny var inte sugen, så han käkade köttfärspaj.


Sen kollade vi på tv, och vid tolv tiden åkte vi hem nöjda och belåtna med kvällen.


Nu ska jag ner å handla lite, måste ha min dagliga dos av Cola Light, och sen är jag riktigt röksugen också, ja ni kanske undrar hur det har gått med den biten...


Jag har inte lycktas sluta helt, men på jobbet har jag bara rökt 1-2st, vilket är väldigt bra tycker jag, men nu när man har varit med Benny o Hanna har man rökt lite mer hihi.


Men på vardagarna har jag bestämt mig för att inte röka så mkt, ska minska rejält, för att sedan kunna sluta helt.


Kanske skriver mer i bloggen ikväll hur vi har haft det hos Benny å Hanna.


Kram Mona

★ Presentation ★

♥ Familjen ♥

 

Fråga mig ⁇⁇

1 besvarad fråga

Omröstning ✘✔

Hur hittade du min blogg?
 Via facebook
 Via vänner
 Via topplistan
 Någon annan stans

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

GÄSTBOK ✒

Besöksstatistik ♟♟♟

Och klockan är nu...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards