Direktlänk till inlägg 18 januari 2009

Yrsel

Av Mona - 18 januari 2009 09:42


Igår var det tänkt att jag och Stefan skulle gå på bio. Men när jag stod och lagade mat, så helt plötsligt som en blixt från en klar himmel, fick jag yrsel vilket var väldigt obehagligt!


Jag trodde ju att det skulle gå över.


När vi hade ätit vår goda mat, vilket bestod av: Kycklingfilé, med kokt ris, wokade grönsaker, stekt svamp och sötsur sås så gick jag och la mig en liten stund.


Klockan var då sex, och jag ställde klockan på sju. När jag vaknade och steg upp ur sängen, var jag jätte yr och höll nästan på att trilla.


Gick in i badrummet, tog en dusch och det var också jätte jobbigt eftersom man böjer sig ner emellan åt, och då kände man av yrseln ännu mer.


Jag fick säga till Stefan, att tyvärr älskling, så får vi skippa bion, detta är ju jätte läskigt!


Så vi bestämde oss för att hyra film istället, vår myskväll skulle ju inte fördärvas helt å hållet.


Så vi gick ner och hyrde två filmer, en gammal och en ny: Hypnos och Strangers.


Hypnos var riktigt, riktigt dålig!!! Och Strangers har vi inte sett än, ska se den ikväll.


Nu för 10 min sen ca, steg jag upp ur sängen, och yrseln finns kvar, men som tur är, inte alls lika mkt som igår.


Undrar varför jag fått yrsel? Har ni kännt ngt liknade ngn gång?


Nu är det dags för frukost, och sen ska vi iväg till Skyrup med våra familjer.


Kram Mona

 
 
Ingen bild

Hanna

18 januari 2009 17:18

Hej gumman bra att du mår bätte ska fixa det sista på tårtan nu vi ses ikväll!! OCH DU JAG HAR SKRIVIT BLOGG!!! KRYSS I TAKET!! Hehe Kram

 
Ingen bild

Conny

18 januari 2009 18:21

Låter inte bra vännen! Det får du kolla upp om det inte blir bättre om ett par dagar. Annars låter det som en mysig helg :-)

 
B3tty

B3tty

21 januari 2009 19:27

Fortsätter yrseln bör du kolla ditt blodtryck.

http://b3tty.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mona - 5 oktober 2012 18:58

Var tänkt att jag skulle ut med jobbet idag och spela biljard och äta gott men jag valde att stanna hemma dels för att jag är jätte trött då vi knappt inte har sovit något i natt, har 5 maskiner tvätt varav 3 maskiner är enbart från i går och i dag...

Av Mona - 5 oktober 2012 06:43

Ringde precis till dagiset och berättade att Bastian har kräkningar och diarré och stannar hemma och då sa hon att hon precis läst på en tavla att fler barn på avdel. storken har maginfluensa, så då vet vi varför Bastian är dålig. Vi vaknade till...

Av Mona - 4 oktober 2012 21:31

Då blir det första gången man vabar imorgon. Bastian har kräkt jätte mycket och det har blivit en del sängbyten och klädbyten. Han blev även likblek i ansiktet det lilla grynet. Då förstår jag varför han var så gnällig och ledsen efter dagiset id...

Av Mona - 4 oktober 2012 17:06

Bastian ville inte sov idag på förskolan så han sov här hemma mellan tre och fyra. Och nu försöker jag få i honom lite mat men jag lyckas inget vidare. Har vill inte bli matad eller äta själv. Han är visst fortfarande rätt trött för det ser ut som at...

Av Mona - 4 oktober 2012 05:08

Godmorgon. Jag trodde stenhårt att Bastian skulle få hög feber och bli slö men han var som vanligt igår. Eller ja, han var lite gnällig och ville inte äta middag men när Stefan kom hem vid sex tiden piggnade han till ordentligt och var super glad :) ...

★ Presentation ★

♥ Familjen ♥

 

Fråga mig ⁇⁇

1 besvarad fråga

Omröstning ✘✔

Hur hittade du min blogg?
 Via facebook
 Via vänner
 Via topplistan
 Någon annan stans

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

GÄSTBOK ✒

Besöksstatistik ♟♟♟

Och klockan är nu...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards