Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Mona - 31 mars 2009 22:11


Hanna har precis gått hem med lille Elias som jag har passat idag när hon och Benny var och storhandlade. Vi hade det jätte mysigt tillsammans, och mina föräldrar kom också en liten stund och hälsade på, och då satt lille Elias i min pappas knä, och där trivdes han bra tills jag gick ut och blossade med mamma, då började han gråta, och sen när jag kom in så slutade han hehe


Idag har det varit rätt lite att göra på jobbet, och skönt var ju det eftersom jag inte mått ngt vidare pga min förkylning, den e väldigt envis! Men det är jag också hehe, inte ska jag ligga hemma och tycka synd om mig själv! Men det e skit jobbigt när man är så täppt i näsan och så har man en tung huvudverk på köpet och känner sig väldigt hängig!


Men det går nog snart över som tur är!


Imorgon mina kära vänner är det min favoritdag :) Ja för då är det 1 April och alla som känner mig vet att jag älskar att lura folk! Och om man får skryta lite, så är jag faktiskt jävligt grym på det hihi, har lurat en jävla massa under mina år :)


Så tänk på det imorgon när ni lyfter luren, så kanske det är lilla jag som jävlas ;)


Ja tänk ändå att vi går in i april imorgon, vårens månad! Men jag undrar om snön har varit här för sista gången, skulle ju inte alls försvåna mig att den kommer förbi en liten sväng i april månad för att ta ett sista farväl tills vi ser den igen till november eller december...men den får gärna vänta tills dess!


Och snart är även påsken här, hur vi ska fira den har jag ingen aning om, och vi brukar inte ta påsken på så stort allvar, det är ju som att byta ut namnet Julbord till Påskbord, allt är ju samma som julen, förutom att man målar äggen hehe...och så dricker vi påskmust istället för julmust...rätt tramsigt!


Hur ska ni fira påsken?? Gör ni ngt speciellt på påsken? Lämna gärna en kommentar, hade varit skoj med lite tips!


Nä nu tycker jag att det är dags för mig att krypa ner i min sköna säng och puffa till kuddarna och försöka sova med min täppta näsa!


Kram:                                                  
                                    

★ Presentation ★

♥ Familjen ♥

 

Fråga mig ⁇⁇

1 besvarad fråga

Omröstning ✘✔

Hur hittade du min blogg?
 Via facebook
 Via vänner
 Via topplistan
 Någon annan stans

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

GÄSTBOK ✒

Besöksstatistik ♟♟♟

Och klockan är nu...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards