Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Mona - 15 mars 2009 14:19


Precis kommit hem från all shopping som har skett idag. Först åkte vi till Jägersrocenter till Jula, där Stefan handlade ett par fina jobbeskor för endast 199kr, och dem var faktiskt jätte snygga. Sen åkte vi till Skopunkten där han handlade ett par alldagliga skor för 349kr, och dem var också jätte fina! Jag letade också efter ett par skor, men fann inga alls som var i min smak.


Sen efter skopunkten åkte vi till Willys och handlade en massa mat, som blev 1140kr, var billigt tycker jag eftersom det räcker nästan i en hel månad! Det enda vi behöver köpa till är färskvaror och hygienartiklar, men själva maten håller faktiskt nästan i en månad!


Nu har min sweeti precis diskat, och han var inte alls nöjd med sin nya diskborste som han köpt då den inte skummade tillräckligt hehe. Och så snart ska jag laga mat, blir Ungstekt Falukorv med potatismos! Smarrigt!


Efter vi har ätit ska vi till Hasse och Lisa...och nu ska jag ringa Camilla, var länge sen jag pratade med henne, måste ju höra hur det e med henne och resten av familjen!


Nu avslutar jag bloggen för denna gången, kanske kommer det en uppdatering senare ikväll! :)


Kram:                                                  
                                    

Av Mona - 15 mars 2009 09:36


Steg upp för 35 min sedan, det är inte likt mig att gå upp klockan nio en söndagmorgon, men är min pigg och vaken, och kan inte somna om, så är det lika bra att gå upp ur sin sköna underbara säng. Stefan han liggger och nannar kudden fortfarande, men snart ska jag väcka honom, för jag är hungrig, så snart ska jag ta fram frukost, koka ägg och koka kaffe. Jag tycker det är viktigt att han och jag sitter ner tillsammans på helgerna och äter frukost eftersom vi gör det knappt aldrig mitt i veckan, då sover vi oftast den lilla extra stunden och hoppar över frukosten.


Jag är även nyduschad, vilket är underbart! Och så har jag även lagt in en maskintvätt, och fler maskiner kommer det nog att bli.

Efter frukosten ska jag och Stefan bege oss ut för att handla. Vi ska veckohandla mat, och sen ska vi åka ut till Skopunkten för att leta efter skor till Stefan, och jag ska icke handla ett skit! Jag måste spara mina pengar till nästa vecka då Entré i malmö öppnar :) Efter allt detta med shoppandet, ska vi även till Stefans föräldrar och lämna tillbaka bilen.


Vad som händer och sker ikväll har jag ingen aning om, jag tror att vi ska träffa Benny och Hanna, men man vet ju aldrig ifall ngt annat dyker upp och hindrar det!


Nu ska jag ta och duka fram frukosten och koka lite ägg och kaffe, och så skriver jag kanske senare!


Kram:                                                  
                                   

★ Presentation ★

♥ Familjen ♥

 

Fråga mig ⁇⁇

1 besvarad fråga

Omröstning ✘✔

Hur hittade du min blogg?
 Via facebook
 Via vänner
 Via topplistan
 Någon annan stans

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

GÄSTBOK ✒

Besöksstatistik ♟♟♟

Och klockan är nu...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards