Alla inlägg den 20 april 2012

Av Mona - 20 april 2012 20:25

Bastian somnade nöjd och belåten med dagen som har varit. Han somnade på soffan med en leksak i handen och så lade jag en filt om honom. Han är så go och mysig mitt lilla hjärta. Sen åkte nappen ut och då vaknade han och då passade jag på att bädda ner honom i sängen i stället.

Stefan är inte hemma, han är i stan och roar sig och det är han väl värd efter en hård arbetsvecka.

 

Min och Bastians dag började med att vi träffade Annelie och Wilma. Vi gick till en liten kinarestaurang och skulle äta buffé som tyvärr inte alls smakade gott. Deras middagar är helt ok, iaf den rätten jag brukar äta, men deras buffé var inget vidare. Tror inte att denna kinarestaurangen kommer vara öppen så länge till. Det är nya ägare som ska försöka sig på att lyckas i lilla Arlöv, men hörde av Annelies sambo att den har haft många, många ägare som aldrig har lyckats och troligen kommer inte denna att göra det heller, lite synd då det är trevlig personal.

 

    

(Klicka på bilderna så blir de större)

 

Efter vår måltid knallade vi vidare till Barnens Hus. Jag var väl inte ute efter något speciellt där men jag uppdaterade Bastians pip till nr 3. Därefter gick vi in till centrat och det var dags att shoppa kläder till våra barn. Jag hittade en hel del faktiskt men Annelie hade inte alls lyckan med sig.

 

Detta är vad jag fick ihop som är från hans mormor och morfar:

 

  

(Klicka på bilden så blir den större)


Nöjda, belåtna och ont i både rygg och fötter gick vi hemåt. När jag kom hem sov Stefan lite men Bastian väckte honom då han ville ha både nya blöja och god mat och det fixade pappa med glädje trots att även han var trött efter en dags arbete.

Jag och Bastian är helnöjda med vår fredag! Nu ska jag medan han sover äta lite fredagsgott och slötitta på tv innan jag gör Bastian sällskap då man är rätt trött.

 

Ha en skön kväll allesammans!

 

/ Mona

Av Mona - 20 april 2012 10:26

Vi somnade om båda två och sov ungefär en timme till och det var super skönt. Nu ska vi strax göra oss i ordning och äta lite innan vi ska i väg och shoppa, äta och ha allmänt mysigt och trevligt. Ha en skön förmiddag/eftermiddag allesammans!

 

   

Av Mona - 20 april 2012 07:23

Det har inte blivit många timmars sömn i natt heller! Bastian har gråtit typ vart 10 minut ibland på ca 2 timmar och sen ibland grät han en gång i timmen. Jag undrar vad det kan vara? Har han mardrömmar eller? Trött som attan är jag och just nu ligger han snällt där inne och väntar på att jag ska komma in med mat...inte skrikande utan verkligen helt tyst och så ligger han och tittar omkring sig....min lilla sötnos  


Hoppas hoppas att han vill sova efter att han har ätit för jag är super trött! Men något som är helt underbart, det är att det är FREDAG!!!

     

★ Presentation ★

♥ Familjen ♥

 

Fråga mig ⁇⁇

1 besvarad fråga

Omröstning ✘✔

Hur hittade du min blogg?
 Via facebook
 Via vänner
 Via topplistan
 Någon annan stans

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

GÄSTBOK ✒

Besöksstatistik ♟♟♟

Och klockan är nu...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards