Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Mona - 15 oktober 2008 21:41


Idag har det varit lite mer att göra på Sysav, hade rätt mkt serveringar! Men det är rätt skoj faktiskt!


Sen har kom Nela och hämtade mig efter jobbet, och så åkte vi till Ikea, där jag handlade nya lampor till fönstret och en badrumsmatta. Igår handlade jag nya gardiner till vardagsrummet på Jysk, jätte fina är dem! Nu blev det helt plötsligt mkt hemtrevligare än innan, gardinner gör väldigt mkt!


Och sen har mammsen och brorsan varit här på lite kvällsfika, sen körde jag dem hem vid halvåtta tiden, och sen har jag pratat med Hanna, det är ju bara två dagar kvar tills beräknad ankomst när det gäller den lille, så nu får han allt komma! Jag längtar jätte mkt!


Imorgon är det Lucifers födelsedag :) Min älskade gosse blir 3år, tiden går verkligen fort! Så det blir det Tonfisktårta, och det gillar alla tre väldigt mycket!


Nu är det snart dags att sätta sig framför tv och se Generation Fett, en kvinna som väger 285kg, men vill väga 450kg, det e ju helt sjukt alltså! Hur funtad i skallen är man om man vill väga så mycket? Det är riktigt vidrigt alltså! Och att hennes kille kan stötta henne är också vansinnigt, han hjälper ju henne in i döden istället!


Det var allt för denna gången! På återseende :)


/Mona

★ Presentation ★

♥ Familjen ♥

 

Fråga mig ⁇⁇

1 besvarad fråga

Omröstning ✘✔

Hur hittade du min blogg?
 Via facebook
 Via vänner
 Via topplistan
 Någon annan stans

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

GÄSTBOK ✒

Besöksstatistik ♟♟♟

Och klockan är nu...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards