Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Mona - 23 oktober 2008 22:06


Idag jobbade jag bara från 7-9 sen åkte jag direkt till sjukgymnasten, där hon kollade min rygg, och hon sa att hon kunde se hur sne ryggen faktiskt var, inte jätte synligt, men ändå ganska väl för att det ska göra ont liksom. När jag stod jämfota, så sa hon att jag lutar väldigt mkt åt höger, så hon visade mig en övning jag kunde göra för att skjuta tillbaka disken, så den måste jag göra varje dag! Men hon tyckte samtidigt att jag inte behövde gå hos henne längre, för det skulle räcka med dem övningar som jag fått av henne.


Sen pratade jag även med henne om hur jävla ont i foten jag får när jag är ute och går i rask takt, och så rekommenderade hon Löplabbet till mig, så dit åkte jag idag och handlade ett par sulor för 400 spänn, som man ska kunna värma i ugnen och som sen ska formas efter sin fot, men man kunde även skippa det och använda sulan direkt, så det ska jag testa istället.


Sen var jag även på Malaco idag och hälsade på. Jag åkte dit för att jag skulle hämta hem min cykel som stått där sen semestern, stackars lilla cykel hehe, men jag passade på nu när jag hade bilen, så den huttade jag in där bak bara, för grejen är den att ngn har stulit min sadel, så jag kunde inte cykla hem med den, jo man kan, men palla stå upp hela vägen hem hehe.


Imorgon är det äntligen FREDAG, alltid lika underbart! Imorgon ska jag och Stefan hälsa på hans föräldrar, blev aldrig gjort förra helgen som vi hade tänkt, jag saknar dem jätte mkt! Så hur trötta vi än är imorgon så måste vi dit!


Och sen på lördag ska vi nog hälsa på Camilla och Jörgen som kommer hem imorgon från Egypten. Jag har kollat postlådan varje dag efter ett vykort som dem lovade att skicka, men har inte fått ngt...dem har nog haft det såå himla skönt och underbart att dem inte ens har tänkt på oss här hemma i sverige hehe.


Sen hoppas jag även att Lilleman ska komma snart, nu är det 1 vecka imorgon som han är försenad, han trivs nog enormt mkt i mammas mage, där är det varmt och gottigt! Hoppas han kommer nu till helgen!


Nu är det dags för mig att nanna kudden!


Ha det gött allesammans!


Kram Mona

★ Presentation ★

♥ Familjen ♥

 

Fråga mig ⁇⁇

1 besvarad fråga

Omröstning ✘✔

Hur hittade du min blogg?
 Via facebook
 Via vänner
 Via topplistan
 Någon annan stans

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

GÄSTBOK ✒

Besöksstatistik ♟♟♟

Och klockan är nu...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards