Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Mona - 17 oktober 2008 19:49


Äntligen fredag...igen!


På jobbet har allt varit bra, fick även besök av Nela och Emelie idag, dem kom med lite fika, var mkt trevligt :)


Sen hämtade Stefan mig, och vi åkte direkt till Elfa där Stefan handlade ngt till hans elektronik stuff, och sen åkte vi till Jysk för att kolla vilka sängbord dem hade, men dem hade inget lockande alls, så imorgon är det vi som åker till Ikea och handlar varsit sängbord, ska bli mysigt!


Sen har vi nannat kudden lite, och nu har jag precis varit nere och handlat lite gott som vi ska ha framför tv:n.


På tv just nu går Ensam mamma söker...och där flyger dem just nu Luftballong, och det är en av mina drömmar som jag en dag vill göra! Det ser såå himla härligt ut! Men det får ngn gärna ge mig när jag fyller 30år hehe ;)


Nu ska jag avsluta bloggen för att ta fram lite gott och mysa med min underbara älskling!


Ha en underbar Fredag allesammans!


Kram Mona

★ Presentation ★

♥ Familjen ♥

 

Fråga mig ⁇⁇

1 besvarad fråga

Omröstning ✘✔

Hur hittade du min blogg?
 Via facebook
 Via vänner
 Via topplistan
 Någon annan stans

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

GÄSTBOK ✒

Besöksstatistik ♟♟♟

Och klockan är nu...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards