Direktlänk till inlägg 8 mars 2009

Det finns fortfarande snälla människor!

Av Mona - 8 mars 2009 16:26


Jag och Malin hann inte alls långt, vi började i vår trappa, gick upp på 6:e vån och ringde på hos grannarna, och sen ner på 5:e vån, och vi hann ringa på hos en granne, sen ringde min mobil, och då var där en tjej som sa att hon hade hittat min nyckel, fy fan vad glad jag blev!


Så nu har jag min bilnyckel igen! Alltså på kort tid har jag haft sån himla otur med mina nycklar! Först låste jag in dem i bilen på jobbet, sen var det Stefan som låste in dem, sen var det för två veckor sen när jag och mamma skulle på kurs som dörren gick i baklås och nycklarna satt i bilen...och så nu detta att jag tappar dem...herregud alltså!


När jag får lön på fredag ska jag banne mig handla en blomma eller ngt till dem som hittade mina nycklar, dem måste ju få en liten belöning.


Nu på fredag är det fresten Fredag den 13:e igen, precis som förra månaden, hoppas inget allvarligt händer mig då....tänk om bilen hade blivit stulen eller ngt hehe...fan vad jobbigt det hade varit!


Nä nu ska jag fortsätta och lyssna på musik och städa lite till


Kram:                                                  
                                    



 
 
Iza

Iza

9 mars 2009 00:24

va försiktig med vad du tänker. det man tänker händer oftast..
Men fredag den 13e är min tur dag =D
föddes ju fredagen den 13:e november :)
tur att du fick tillbaka dina nyklar iaf :)
kram

http://diezel.bloggagratis.se

 
Iza

Iza

9 mars 2009 00:42

ser att du börjat registrera dig på gratisgodis, glöm inte att kolla din mail efter activerings koden :)
Jag har beställt hem min första order nu =D
11 gratis godisar *wee*

http://diezel.bloggagratis.se

 
Kattalena

Kattalena

9 mars 2009 08:05

Hihi, du låter ju precis som jag! Jag tappar och glömmer alltid någonting... Fast det kanske inte är likt dig? Jag har varit sån alltid ;-)
Visst är det irriterande! Vilken tur att du fick tillbaka nycklarna så fort igen!

http://kattalena.blogspot.com

 
Hanna

Hanna

9 mars 2009 16:43

ja du gumman tur det finns så snälla människor!!! En blomma är hon värd lätt!!!
Kram kram

http://honey-bunny.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mona - 5 oktober 2012 18:58

Var tänkt att jag skulle ut med jobbet idag och spela biljard och äta gott men jag valde att stanna hemma dels för att jag är jätte trött då vi knappt inte har sovit något i natt, har 5 maskiner tvätt varav 3 maskiner är enbart från i går och i dag...

Av Mona - 5 oktober 2012 06:43

Ringde precis till dagiset och berättade att Bastian har kräkningar och diarré och stannar hemma och då sa hon att hon precis läst på en tavla att fler barn på avdel. storken har maginfluensa, så då vet vi varför Bastian är dålig. Vi vaknade till...

Av Mona - 4 oktober 2012 21:31

Då blir det första gången man vabar imorgon. Bastian har kräkt jätte mycket och det har blivit en del sängbyten och klädbyten. Han blev även likblek i ansiktet det lilla grynet. Då förstår jag varför han var så gnällig och ledsen efter dagiset id...

Av Mona - 4 oktober 2012 17:06

Bastian ville inte sov idag på förskolan så han sov här hemma mellan tre och fyra. Och nu försöker jag få i honom lite mat men jag lyckas inget vidare. Har vill inte bli matad eller äta själv. Han är visst fortfarande rätt trött för det ser ut som at...

Av Mona - 4 oktober 2012 05:08

Godmorgon. Jag trodde stenhårt att Bastian skulle få hög feber och bli slö men han var som vanligt igår. Eller ja, han var lite gnällig och ville inte äta middag men när Stefan kom hem vid sex tiden piggnade han till ordentligt och var super glad :) ...

★ Presentation ★

♥ Familjen ♥

 

Fråga mig ⁇⁇

1 besvarad fråga

Omröstning ✘✔

Hur hittade du min blogg?
 Via facebook
 Via vänner
 Via topplistan
 Någon annan stans

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

GÄSTBOK ✒

Besöksstatistik ♟♟♟

Och klockan är nu...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards