Direktlänk till inlägg 15 mars 2009

Söndag eftermiddag :)

Av Mona - 15 mars 2009 14:19


Precis kommit hem från all shopping som har skett idag. Först åkte vi till Jägersrocenter till Jula, där Stefan handlade ett par fina jobbeskor för endast 199kr, och dem var faktiskt jätte snygga. Sen åkte vi till Skopunkten där han handlade ett par alldagliga skor för 349kr, och dem var också jätte fina! Jag letade också efter ett par skor, men fann inga alls som var i min smak.


Sen efter skopunkten åkte vi till Willys och handlade en massa mat, som blev 1140kr, var billigt tycker jag eftersom det räcker nästan i en hel månad! Det enda vi behöver köpa till är färskvaror och hygienartiklar, men själva maten håller faktiskt nästan i en månad!


Nu har min sweeti precis diskat, och han var inte alls nöjd med sin nya diskborste som han köpt då den inte skummade tillräckligt hehe. Och så snart ska jag laga mat, blir Ungstekt Falukorv med potatismos! Smarrigt!


Efter vi har ätit ska vi till Hasse och Lisa...och nu ska jag ringa Camilla, var länge sen jag pratade med henne, måste ju höra hur det e med henne och resten av familjen!


Nu avslutar jag bloggen för denna gången, kanske kommer det en uppdatering senare ikväll! :)


Kram:                                                  
                                    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mona - 5 oktober 2012 18:58

Var tänkt att jag skulle ut med jobbet idag och spela biljard och äta gott men jag valde att stanna hemma dels för att jag är jätte trött då vi knappt inte har sovit något i natt, har 5 maskiner tvätt varav 3 maskiner är enbart från i går och i dag...

Av Mona - 5 oktober 2012 06:43

Ringde precis till dagiset och berättade att Bastian har kräkningar och diarré och stannar hemma och då sa hon att hon precis läst på en tavla att fler barn på avdel. storken har maginfluensa, så då vet vi varför Bastian är dålig. Vi vaknade till...

Av Mona - 4 oktober 2012 21:31

Då blir det första gången man vabar imorgon. Bastian har kräkt jätte mycket och det har blivit en del sängbyten och klädbyten. Han blev även likblek i ansiktet det lilla grynet. Då förstår jag varför han var så gnällig och ledsen efter dagiset id...

Av Mona - 4 oktober 2012 17:06

Bastian ville inte sov idag på förskolan så han sov här hemma mellan tre och fyra. Och nu försöker jag få i honom lite mat men jag lyckas inget vidare. Har vill inte bli matad eller äta själv. Han är visst fortfarande rätt trött för det ser ut som at...

Av Mona - 4 oktober 2012 05:08

Godmorgon. Jag trodde stenhårt att Bastian skulle få hög feber och bli slö men han var som vanligt igår. Eller ja, han var lite gnällig och ville inte äta middag men när Stefan kom hem vid sex tiden piggnade han till ordentligt och var super glad :) ...

★ Presentation ★

♥ Familjen ♥

 

Fråga mig ⁇⁇

1 besvarad fråga

Omröstning ✘✔

Hur hittade du min blogg?
 Via facebook
 Via vänner
 Via topplistan
 Någon annan stans

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

GÄSTBOK ✒

Besöksstatistik ♟♟♟

Och klockan är nu...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards