Direktlänk till inlägg 7 oktober 2008

R.I.P Sasha

Av Mona - 7 oktober 2008 16:23


Igår avlivade vi mamma och pappas katt Sasha som var mellan 10-11år, vi vet inte åldern, för att vi hittade henne ute för över 9år sedan drektig med 3st bebisar: Cindy, Piggi och Pantern. Igår somnade hon in och begav sig till katthimeln till sin dotter Piggi som väntade på henne vid pärleporten. Det är en stor saknad efter vår älskade Sasha! Allt gick jätte fint till, men man vänjer sig aldrig vid döden!




Nu har Stefan kommit hem, och nu e det dags att käka, se det allra sista avsnittet av OZ och få lite tröst!


Kram Mona

 
 
Ingen bild

(Banan) Klase :-)

8 oktober 2008 19:34

Hej du!!

Livet är hårt..........
Jobbet ja, vad säger man bara att ta nya tag och söka på!!
Festen 10/10!!!!!!!!
Synd på kisen, vet hur det är att mista djur vi har haft många hundar och katter i vår familj, bara att trösta sig med att man gett dem ett bra liv!!!
Man ska aldrig vara ledsen för att man själv inte klarar av förlusten, utan bara tänka på att djuret inte ska lida, precis vad ni gjorde och tog beslutet att låta eran vän somna in!!!!!

PS. tror att min första katt Mini är med och hälsar henne välkommen!!!!!!!!
DS.

 
Anna

Anna

10 oktober 2008 17:12

Fy vilken skit chef, kanske hon som ska göra skit jobbet ist och se hur hur lätt det är att glömma.

http://zandersmamma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mona - 5 oktober 2012 18:58

Var tänkt att jag skulle ut med jobbet idag och spela biljard och äta gott men jag valde att stanna hemma dels för att jag är jätte trött då vi knappt inte har sovit något i natt, har 5 maskiner tvätt varav 3 maskiner är enbart från i går och i dag...

Av Mona - 5 oktober 2012 06:43

Ringde precis till dagiset och berättade att Bastian har kräkningar och diarré och stannar hemma och då sa hon att hon precis läst på en tavla att fler barn på avdel. storken har maginfluensa, så då vet vi varför Bastian är dålig. Vi vaknade till...

Av Mona - 4 oktober 2012 21:31

Då blir det första gången man vabar imorgon. Bastian har kräkt jätte mycket och det har blivit en del sängbyten och klädbyten. Han blev även likblek i ansiktet det lilla grynet. Då förstår jag varför han var så gnällig och ledsen efter dagiset id...

Av Mona - 4 oktober 2012 17:06

Bastian ville inte sov idag på förskolan så han sov här hemma mellan tre och fyra. Och nu försöker jag få i honom lite mat men jag lyckas inget vidare. Har vill inte bli matad eller äta själv. Han är visst fortfarande rätt trött för det ser ut som at...

Av Mona - 4 oktober 2012 05:08

Godmorgon. Jag trodde stenhårt att Bastian skulle få hög feber och bli slö men han var som vanligt igår. Eller ja, han var lite gnällig och ville inte äta middag men när Stefan kom hem vid sex tiden piggnade han till ordentligt och var super glad :) ...

★ Presentation ★

♥ Familjen ♥

 

Fråga mig ⁇⁇

1 besvarad fråga

Omröstning ✘✔

Hur hittade du min blogg?
 Via facebook
 Via vänner
 Via topplistan
 Någon annan stans

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

GÄSTBOK ✒

Besöksstatistik ♟♟♟

Och klockan är nu...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards