Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Mona - 5 februari 2009 20:19


Igår gick jag och Stefan och la oss klockan 20.00, och sov hela natten! Gud vad det var skönt! Jag skulle säkert kunna lägga mig vid samma tid idag också, men tänkte att jag lägger mig vid nio istället, det blir också bra!


Det är faktiskt en underbar känsla att vakna på morgonen när man är utvilad, när man har fått sina 8 timmars sömn! Tyvärr är det alldeles för sällan min kropp får så pass mkt sömn som 8 timmar, det brukar vara mellan 4-6 timmar sömn/natt, och det är inget vidare.


Dags för skärpning minsann!


Och sen när det gäller skärpning så ska jag försöka ännu en gång att sluta dricka cola light, har inte druckit en ända droppe idag! Jag har bestämt mig för att bara dricka fredagar och lördagar...det kommer bli svårt som fan, men den mängden som jag drack var vansinnigt!


Jag heter Mona och jag är coca cola light narkoman ;)


Just nu känner man sig törstig hela tiden! Men det är sockersuget antagligen, men jag måste vara stark! Iofs imorgon är det fredag hehe, då får jag dricka det igen...men sen på söndag är det dags att börja igen.


Ni får hålla tummarna för mig!


Nu ska jag göra mig iordning för natten!


Ha det gött allesammans!


Kram                                              
                                      

★ Presentation ★

♥ Familjen ♥

 

Fråga mig ⁇⁇

1 besvarad fråga

Omröstning ✘✔

Hur hittade du min blogg?
 Via facebook
 Via vänner
 Via topplistan
 Någon annan stans

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

GÄSTBOK ✒

Besöksstatistik ♟♟♟

Och klockan är nu...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards