Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Mona - 10 februari 2009 21:38


Gucci mår verkligen inte bra! Det syns iofs inte på henne, hon e kelen och närvarande, men hon spyr hela tiden! Imorse när jag gav henne vatten spydde hon upp det med en gång, och sen under dagen har spytt 3 gånger, och ikväll även 3 gånger. Just nu håller jag på att koka ris till henne, får hoppas det binder magen på henne.


Idag hämtade pappa mig från jobbet, och så körde han mig direkt till Hanna. Hon skulle iväg och handla lite, så då fick jag passa Elias, min lille gullunge :)


Och när jag satt där ensam med honom ringer det helt plötsligt på porttelefonen, och då var det Bennys mamma som kom och hälsade på! Det var en överraskning :)


Sen när hon gick, bjöd Hanna på god pasta med pastasås och sen blev det även lite kakor...och även Cola Light! Drack 4 glas...aja baja på mig, men jag får helt enkelt göra som så att jag får stå över allt smarrigt på lördag istället, så jämnar det ut sig :)


Har precis kommit hem, och Lucifer mjauar hela tiden, han vill ha uppmärksamhet, vill gärna att vi ska gå in i sovrummet och mysa...men nu måste jag ta hand om Gucci, min lilla tös! Har det inte blivit bättre till helgen måste jag åka ut akut med henne!


Nu ska jag ta hand om mina katter innan riset e färdigt!


Kram                                              
                                        

★ Presentation ★

♥ Familjen ♥

 

Fråga mig ⁇⁇

1 besvarad fråga

Omröstning ✘✔

Hur hittade du min blogg?
 Via facebook
 Via vänner
 Via topplistan
 Någon annan stans

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

GÄSTBOK ✒

Besöksstatistik ♟♟♟

Och klockan är nu...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards