Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Mona - 11 februari 2009 19:32


Min söta lilla Gucci är fortfarande inte frisk. Hon har kräkts 6 gånger sammanlagt idag! När vi kom hem gav vi henne lite morotspuré, men det kom upp direkt, och sen vid halv sju åt hon lite vanlig mat, och det är en timme sen nu, och än så länge har hon fått behålla det....hoppas hon får hålla denna maten resten av natten!


Om jag hittar en massa högar imorgon bitti, då är det jag som ringer till veterinären, och så får pappa hämta mig på jobbet, så vi får åka ut akut med henne, för pappa kunde som tur var hjälpa mig med pengar!


Gode gud gör så hon blir frisk min lilla tös!


Nu ska jag plocka undan lite här hemma, och sen slöa i soffan med min sweeti.


Kram                                              
                                         

★ Presentation ★

♥ Familjen ♥

 

Fråga mig ⁇⁇

1 besvarad fråga

Omröstning ✘✔

Hur hittade du min blogg?
 Via facebook
 Via vänner
 Via topplistan
 Någon annan stans

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

GÄSTBOK ✒

Besöksstatistik ♟♟♟

Och klockan är nu...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards