Direktlänk till inlägg 6 februari 2009

Äntligen Fredag!!!

Av Mona - 6 februari 2009 15:55


Ja då var det återigen Fredag, den bästa dagen på hela veckan! Trött som ett djur är jag trots att jag gick och la mig klockan nio igår kväll, i två dagar har jag fått sova ut, men ändå är jag trött! Kanske beror på att kroppen skriker efter sötningsmedel också då jag inte har druckit cola light på hela dagen, men ikväll då ska jag banne mig unna mig ngr glas hihi.


På jobbet har allt varit lugnt och skönt, och tiden går så fruktansvärt sakta då! Men när klockan är halv tre, då känner man att snart är det dags att gå hem :)


Stefan är just nu nere och handlar ngt smarrigt att äta, vad det blir har jag ingen aning om, men alltid blir ngt gott...vi ska faktiskt unna oss utemat idag, då vi har varit såå duktiga hela veckan och lagat mat hemma :)


Ikväll ska jag till min barndomsvän, hon ringde och undrade om inte vi kunde ta och träffas, vad ju faktiskt ett bra tag sedan, så då blir det lite gott och äta och lite snack om gamla minnen m.m...alltid trevligt.


Och imorgon är det dags för bio, det var länge sen faktiskt! Har ni ngn bra film att rekomendera?


Nu ska jag ta och rensa kattlådan innan Stefan kommer hehe


Ha en skön fredag allesammans!


Kram                                              
                                   

 
 
Iza

Iza

6 februari 2009 18:28

Vi ska på bio på söndag :)
För vår del blir det Valkyria. Men jag kan inte rekommendera någon. Eller jo Bolt, den va kul :) Fast tecknat kanske man inte ser på bio.. Jag vill se Benjaming Burtons otroliga liv, men 3 timmar i en bio stol gillar jag inte så mycket.
Ha en trevligt Fredag !
Kramiz

http://diezel.bloggagratis.se

 
Iza

Iza

7 februari 2009 00:49

ja går den på bio nu, den är bra, seven pounds allså..
Tack gullig du är :)
Kramis

http://diezel.bloggagratis.se

 
Rebecca

Rebecca

7 februari 2009 20:57

hej gumman! ja det är dags...igen! Jag klarar inte snus, mår så illa typ samma som med nikotin tuggummi....plåster hjälper mig bra, kan få från jobb o de e ju kanon då de är asdyra. Har du lyckats hålla upp? Kram

http://www.rebecca.pettersson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mona - 5 oktober 2012 18:58

Var tänkt att jag skulle ut med jobbet idag och spela biljard och äta gott men jag valde att stanna hemma dels för att jag är jätte trött då vi knappt inte har sovit något i natt, har 5 maskiner tvätt varav 3 maskiner är enbart från i går och i dag...

Av Mona - 5 oktober 2012 06:43

Ringde precis till dagiset och berättade att Bastian har kräkningar och diarré och stannar hemma och då sa hon att hon precis läst på en tavla att fler barn på avdel. storken har maginfluensa, så då vet vi varför Bastian är dålig. Vi vaknade till...

Av Mona - 4 oktober 2012 21:31

Då blir det första gången man vabar imorgon. Bastian har kräkt jätte mycket och det har blivit en del sängbyten och klädbyten. Han blev även likblek i ansiktet det lilla grynet. Då förstår jag varför han var så gnällig och ledsen efter dagiset id...

Av Mona - 4 oktober 2012 17:06

Bastian ville inte sov idag på förskolan så han sov här hemma mellan tre och fyra. Och nu försöker jag få i honom lite mat men jag lyckas inget vidare. Har vill inte bli matad eller äta själv. Han är visst fortfarande rätt trött för det ser ut som at...

Av Mona - 4 oktober 2012 05:08

Godmorgon. Jag trodde stenhårt att Bastian skulle få hög feber och bli slö men han var som vanligt igår. Eller ja, han var lite gnällig och ville inte äta middag men när Stefan kom hem vid sex tiden piggnade han till ordentligt och var super glad :) ...

★ Presentation ★

♥ Familjen ♥

 

Fråga mig ⁇⁇

1 besvarad fråga

Omröstning ✘✔

Hur hittade du min blogg?
 Via facebook
 Via vänner
 Via topplistan
 Någon annan stans

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

GÄSTBOK ✒

Besöksstatistik ♟♟♟

Och klockan är nu...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards